så gör jag det igen

Jag vill så gärna skriva några rader här, men jag vet inte vad jag vill skriva om. När jag loggar in så slutar hjärnan att fungera.
 
Jag sitter i skrivande stund i min säng och kämpar mot tröttheten.  Lyssnar igenom Caroline af Ugglas  platta "Så gör jag det igen" och längtar tills Melodifestivalen drar igång. Ska bli otroligt spännande att se hur det går för henne i årets tävling. Tredje gången gillt eller? Om jag och alla andra fans har tur kanske det blir en ny turné med henne i år. Hon släpper trots allt en ny skiva i mars + medverkande i Sveriges bästa underhållningsprogram. Hur höga är oddsen att hon ger sig ut på Sveriges vägar? Skyhöga om jag får bestämma. Haha, mitt liv vore fulländat om Flinck och af Ugglas släppte en låt ihop! Det säger väl mycket om mina drömmar va?
 
| |
Upp