tiden den springer

Herregud vad Caroline af Ugglas var bra i sin enkelhet! Ibland behövs det inte så mycket glitter, glamour och stylade nummer. Det var tråkigt att inte hon fick en biljett direkt till Friends Arena precis som State of Drama fick, men ibland behöver man gå en annan väg för att komma till den platsen man ville till i början. Jag är säker på att hon kommer vara med i finalen. Om jag inte missminner mig så tog hon vägen via andra chansen när kammade hem silvermedaljen 2009.
 
Jag ska snart sova, men problemet är att jag vill lyssna på musik. På Caroline af Ugglas. Det är en sån kväll ikväll. Jag får styrka och kraft av hennes musik. Ibland behöver man det när man inte är så glad på människor i sin omgivning. På allt tjat om saker och ting.
 
Nej, tiden den springer, stannar inte upp för något.
| |
Upp