och jag ler

Allsången med Caroline af Ugglas och Heinz Liljedahl var jätterolig! Hon gav ut tips om hur man skulle sjunga och så vidare. Allsångskvällen avslutades med Di Levas "Vi har bara varandra" och ja vi har bara varandra! Jag blir på topphumör när jag lyssnar på henne - hon är ett riktigt lyckopiller. Nästa gång Borås får finbesök är i september eller oktober, jag kommer inte ihåg vad hon sa. Jag var så himla berusad av lycka förstår ni. Det är inte varje dag man får se en av sina idoler! 

Nu är det inte många veckor kvar till bilen styrs mot kusten och Falkenberg! Thorsten Flinck och hans Revolutionsorkester uppträder på festivalen som håller hus på Vallarna den 2:e juni.  Det ska bli så himla roligt att återigen få uppleva Thorsten live. Tusen tusen tack till Melodifestivalen som gav mig chansen att upptäcka Sveriges vackraste röster - Thorsten Flinck och Caroline af ugglas!




Vackra rader | |
Upp