en gång till

Tusan vad tiden går! Det är snart sommarlov och jag behöver den långa ledigheten mer än någonsin just nu. Jag håller mina tummar för att tiden går lika snabbt, om inte ännu snabbare de allra sista veckorna i skolan.

I morgon ska jag gå på allsång och det är ingen mindre än Caroline af Ugglas som håller i tråden! 22.00 är det alltså fullt drag i Kulturhuset (jag tror det håller hus där)! Det ska bli så himla roligt och fantastiskt underbart.

Den senaste tiden har jag enbart lyssnat på Thorsten Flinck. Han har verkligen satt avtryck i mitt blödande tonårshjärta. Cirkus tio gånger/busstur lyssnar jag på "Jag reser mig igen".  Jag får inte nog av denna fantastiska man. Vill för tusan gifta mig med honom. Hans ögon drunknar man i... Jag lyssnar dock på Caroline af Ugglas nu. Lite variation i den alltför gråa vardagen. Inte nog med att jag ska gå på allsång i morgon, jag ska åka till Falkenberg om ett par veckor och se Thorsten live! Helt jävla otroligt. Det svider i hjärtat!!!

Balsam för öronen | |
Upp