uppslukad



Oj vad dagarna rusar förbi! Det är redan onsdag! Det kändes som att det var igår jag låg helt förtvivlad i sängen på grund av sjukdom. Nu är jag bättre efter, förmodligen rätta, mediciner. Jag har sagt det flera gånger förut, men jag säger det igen - Jag hatar att vara förkyld!

Men det är bra att det redan är onsdag, för vet ni vad? Om endast sju dagar anländer Flinck och Kenny Håkansson till Sagateatern. Åh, vad jag längtar! Där här ni mitt ljus i vardagen, hehe. Och min nya mobil. Jag fick en ny mobil för ett par veckor sedan och jag är som en helt ny människa. Jag har facebook, wordfeud och sånt där. Nu är jag en uppslukad individ som inte klarar av att lägga ifrån mig mobilen. Jag skäms! Fy! Jag som alltid alltid alltid har klarat mig utan telefoni och sånt tramsigt!! Hur ska min framtid bli???
Vanlig vardag | |
Upp