schlagerfestival

Just nu lyssnar jag på Thorsten Flinck och väntar på att maten ska bli serverad. Ikväll börjar Melodifestivalen och jag är förväntansfull inför Thorsten Flincks nummer! Det är därför jag lyssnar på honom i skrivande stund. Ikväll blir det systermys!

Vanlig vardag | |
#1 - - LIENE:

sv: Ja, helt magiskt!

Puss söt:)

#2 - - ViktoriaPettersson:

Svar: hahha xD när skulle du ha födelsedags middagen? Kan Denice haka på?

#3 - - ViktoriaPettersson:

Svar: Okej nu kanske jag är dum men jag har "råkat" nämna din middag för de andra och rebecca sa att det vore bäst att du tar det någon gång på lovet då hon inte han helgen som är på samma vecka som du fyller. Sedan är hon ju i Skottland i några veckor

#4 - - ViktoriaPettersson:

Föresten vill du haka på på lenas mix nästa vecka på tisdagen? kostar 80 kr för dig :D

Upp