och tiden bara gick

Igår firade jag min lillebror som fyllde tretton och om fyra dagar firar jag mitt artonde år här på planeten Jorden! Tiden går så ruskigt snabbt! Det är både läskigt, ångestgivande och spännande.

Tiden bara tickar och tickar och på måndag är det ännu en skolvecka som börjar. Jag vill ha sommarlov, för jag orkar verkligen inte plugga och gå upp tidigt. Imorgon ska jag sålla bland läxhögen som har legat och samlat damm i alltför många dagar! Det lovar jag mig själv.

Något som får mig på bättre humör denna lördagsmorgon är att min novell jag skickade in till en tävling (läs mer -> http://iiinaaa.blogg.se/2011/november/eko-eko-eko.html#comment ) ska bli publicerad i en novellsamling. Det känns bra, trots att jag inte vann! Det ger även motivation!!!!!


Vanlig vardag | |
Upp