sitter här och slösar

Nu är jag hemma med lite lättare axlar. Två prov är färdiga, så nu återstår bara cirka tvåtusentrehundraelvasakerkvarattgöra innan jag kan andas igen. Det är inte lätt om man vill ha ett välförtjänst sommarlov innan vinter sätter fart igen.

Nu tänkte jag spendera resten av dagen till lite viktigare saker än datorn (jo, datorn är jäklig viktig i mitt liv också!!) Jag ska bland annat gå runt sjön. Fjärde dagen i rad, jag tror jag har slått mitt personbästa i "gå-runt-sjön-tävlingen". Sen ska jag fösa undan lite damm under sängen. Jag borde plugga lite också. Jag hinner nog det (jag har all tid i världen egentligen, men jag vill inte inse det). Om jag inte hinner med plugget, hehe, så har jag fredagen på mig att plugga. JAG ÄR LEDIG PÅ FREDAG. Halv resursdag fram till cirkus tio på förmiddagen, så min favorit tyckte inte det var lönt att ha estetisk verksamhet. Det tackar jag för. Jag behöver sova ut.

Oj, se..nu har jag slösat superviktig tid till ingenting alls.

Vanlig vardag | |
Upp