ganska onödigt egentligen

Sjukt onödig skoldag idag alltså. Jag kom dit vid ett, rättade max tio ord i min novell, tänkte trycka den, men det var en lång dryg ännu längre flera mil lång kö. Så jag satt av tiden, till ingen nytta alls. Ganska onödigt.

Onödigt var det också att gå till tandläkaren. Jag skulle som sagt vara där klockan 11.00. Jag kom in halv tolv. Så jag frågade om jag hade tagit fel på tiden, det hade jag inte. Det var bara de som hade halkat efter lite (lite för många kaffepauser va va va). Jag kom som sagt in halv tolv. Inne i rummet spenderade jag max två minuter. En tandläkare från Borås ville se förändringen på mina tänder efter min andra tandställning. Det var fint, snyggt bett hade jag. Nu vet ni det. Efter besöket hos herr tandläkare stressade jag hem och käkade och sen satt på bussen in till den onödiga skoldagen 11.49.

Onödig stress. Egentligen. Onödig tandläkartbesök. Egentligen. Allt är bara egentligen.



Ganska onödigt att lägga upp en bild man redan har lagt upp tidigare.

Vanlig vardag | |
Upp