Dino Merlin funktioner & jag

Det är söndag, det regnar och allt känns lite allmänt tungt sådära. Snart vankas det en ny vecka, med nya möjligheter. Som man brukar säga. Nya möjligheter att plugga, kan jag säga. Det finns så mycket annat att göra, så det känns riktigt surt att behöva lägga dyrbar tid till att plugga..

Nu ska jag avsluta denna veckan med funktioner och sånt. Imorgon har jag mitt sista matteprov. Sen är det bara nationella kvar. Det kommer nog bli finemang. Klarade jag det i nian, klarar jag väl det nu i första ring. Allt handlar om att ha nerverna i styr.

Som sagt, matteboken väntar. Dino Merlin också. Åh, jag är helt kär i den låten.

Hej då på ett tag.

Vanlig vardag | |
#1 - - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Fin bild! =)

#2 - - isabella:

Har frågestund på bloggen nu!<3

Imorgon svara jag på alla frågor LIVE! :D

Upp