sista

Sista skolveckan har dragit igång innan ett välförtjänt sommarlov med jobb och härligheter kommer. Det ska bli underbart med ledighet, det var så länge sedan sist jag hade sommarlov. Jag har bara en måste-sak att göra idag, och det är ett vad ska man kalla det? Bedömning av mitt projektarbete. Jag ska träffa lärarna vid 14.15. Alla har fått olika tider på dygnet och jag hade turen vid min sida. Alltså att jag fick en fet sovmorgon!

När jag var vid Sveriges längsta sandstrand hade jag tur med vädret. Strålande solsken och varmt vatten. Laholmsfestivalen var då också. Det var jättebra artister som kom dit, men jag hade bara tid till att se The Poddels. Det var fritt inträde också. Så jäkla bra alltså. Förutom The Poddels gästade bland annat Daniel Adams-Ray och Emil Jensen festivalen. Tänk om vi kunde ha en sån festival i Tranemo...

 

Vanlig vardag | |
Upp