nu är du här mitt jullov

Efter 60 minuter julshow på Åhaga har jag äntligen två efterlängtade veckor utan tidiga uppstigningar och "måste-verkligen-göra-saker" flåsandes i nacken. Mer än underbart!

Vanlig vardag | |
#1 - - ViktoriaPettersson:

Svar: Vilka fudge?

#2 - - ViktoriaPettersson:

Jaha haha men då är det två problem eller ja egentligen ett. Jag har receptet på de fudgen hos min mor. Sedan tar de ca. 3-4 timmar att göra dessutom rätt svåra xD Jag klarar inte av de utan min mors hjälp då jag alltid tar av de för tidigt men sök på google efter recept :D



http://www.recepten.se/recept/fudge.html



här är ett tillexempel

#3 - - erika:

Du har en grej du måste göra! Träffa mig. Puss

#4 - - ViktoriaPettersson:

Kolla din mobil om du orkar dra fram den. Annars så kan du ju alltid ta och fylla upp den lite

Upp