fortsättning följer...

Det känns helt otroligt att tisdagen börjar lida mot sitt slut. Första tanken som slog mig i morse var "skit också, värsta långa dagen och jag är så trött". Se här, nu sitter jag här och ska snart gå igenom radiohistoriken, radiostatistik och radiokakan. Imorgon väntar, troligtvis, det sista provet i mediekunskapen. Det känns gött, men samtidigt lite tråkigt. Det vilar ju en viss charm över prov. Man är spänd, ivrig, misstänksam osv inför ett prov, sen när man får tillbaka det och inser att det gick utmärkt, spricker oroligheterna inom sig.

Jag sitter här och har egentligen ingenting att skriva, men jag vill dra ut på saker och ting för att slippa plugga. Det är jättetråkigt ju. Man blir så inlåst.

Okej, för att dra ut på tiden lite mer så kan jag berätta att jag med all sannolikhet är ledig på torsdag. Vi har resursdag och jag har inga restuppgifter. Tror jag.......... Beslutet väntas ta form i morgon.

Nu sitter ni och biter på era, redan sönderbitna naglar och väntar nervöst inför morgondagens beslut. Kommer Martina få ledigt? Eller få hon åka till Viskastrand ändå? Får hon? Neeeej, eller vänta jooooo. Yes. Hon klarade det... Typ.

Vanlig vardag | |
#1 - - A N G E L I J N A:

följa varandra på bloglovin?:)

#2 - - LIENE:

Tack så jätte mycket för ditt stöd och dina komplimanger:D Betyder mycket.

De som larvar sig i idol tar sig vidare bara för att det ska bli bra TV:P

#3 - - Anonym:

#4 - - LIENE:

Hoppas det går bra på provet idag:)

Upp