måndag

Idag har jag varit i skolan, gått fram och tillbaka och klagat på vädret.
Borås är Sveriges regnigaste stad och jag hatar det.
Efter skolan stillade jag min hunger och ilska med en macka från Subway tillsammans med Freja. Det var första och kanske näst sista gången jag åt där. Jag vet inte, men det smakade helt okej. Jag valde smakerna själv, så ja.
Jag åkte i alla fall hem mätt och glad.

Här hemma har jag inte gjort någots speciellt. Pluggat lite och jag känner mig helt utmattad nu ,så snart ska jag vara en soffpotatis för en ½-timme. Pensionärsjävlar börjar snart och förmodligen går jag och lägger mig efter det.
Men jag hittar alltid viktigare saker och göra än att gå och lägga mig. Det är så typiskt och det går inte att motstå. Eller så.

Morgondagen lär inte bli så ansträngande eftersom jag bara har en lektion (visserligen är den 3 timmar och 40 minuter lång, men det märks inte). På eftermiddagen är det "FC Viska" som gäller. Fotbollstunering och jag står i publiken. NICE...

Nej men. Godnatt bloggen.

Vanlig vardag | |
Upp