söndag är en vilodag

Jag är förvårnadsvärt pigg i dag, trots drygt 2½ h sömn. Jag kunde verkligen inte sova inatt. Det var för mycket, liksom. Att sova. Sen när det började ljusna vid 04:30 stack jag ut och sprang/gick. Det var bara jag och de kvittrande fåglarna som existerade i den ljusa gryningen. Allt annat liv hade somnat.
Jag lyckades i alla fall somna vid 7. Ren och fin efter duschen.

Idag har jag hållt igång med städning och tvättning. Det är sånt som måste göras emellanåt. Annars rasar allt samman. Jag tycker det är roligt. - Redo för att flytta hemifrån (jag ska bara lära mig att hålla ekonomin i rätt bana) sen jävlar.
Välkommen till mitt hem, mina vänner.

Vanlig vardag | |
#1 - - Emmelist:

tänkte bara säga att jag har en till ringtävling nu! Bara att kommentera Emmelist Javisst så är du med :D

#2 - - Emmelist:

kul att du ville vara med och tävla :) haft en bra dag ?? själv har man stekt i solen :P härliga norrland :D

#3 - - LIENE:

sv: Så bra att sånt kommer fram:D det är just det jag vill. Det är så jag är, vill få andra glada.

#4 - - Anonym:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=191960



gratis presentkort på blandannat gina och hm! :)

#5 - - Jane:

Vilken fin bild :)



Tack ska du ha :D

#6 - - amanda:

söt blogg, allt bra? :)

#7 - - Madde:

Vad tycker du är det bästa med sommaren? Svara gärna på dagens fråga i min blogg. Somriga kramar

Upp