Magisk stjärna - Gooodnatt.

Tjena!
Här sitter jag och kopplar av till.. Janis Joplin.
- Oj, vad förvånade ni måste ha blivit nu.
(Jag kan se era hakor hänga enda ner till fötterna där ni sitter framför era datorer...)


Janis Joplin är nästa som Caroline af Ugglas. Rösten kan förknippas med Caroline's. Caroline har även gjort den omtalade skivan "Joplin på svenska". Så man kan säga att jag lyssnar på Caroline, även om jag inte gör det.
"Martina lyssnar på Caroline af Ugglas! & så gör hon inte det ;PPPPppPPpPpPPPPP"
Typ något sådant.

Jag ska snart kliva in i en annan värld. Men först ska jag läsa i en jättebra bok.



Vanlig vardag | |
#1 - - Emmelist:

Nu har jag kört igång en ny kedjerings-tävling :D så bara att kommentera Emmelist Javisst om du vill vara med :D



kram på dä!

#2 - - emmelist:

sweet!!! så himla roligt att ni är många som vill vara med i tävlingen :D blir svårt att välja vinnare :P



något skoj planerat för helgen då?

#3 - - simone:

Tjeeena snyggo! Har du vaknat till liv? :P Jag börjar så smått, snart hem till mamma och pappa för att fira mamsen :D

Upp