röda bär

Hallå!
Idag har jag rensat jordgubbar som min mamma och lillebror har plockat vid något sådant plockeriställe. Det blev en hel del, både till rensning och ätande.
Jordgubbar är gott, eller vad säger ni?

Dagen är fortfarande ung, så jag ska snart in till stan en sväng.
Får se vad jag hittar på där. Chilla antar jag, det är sånt man brukar göra nuförtiden.
Chilla är så 2010.. eheh.

Vanlig vardag | |
#1 - - Millah:

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

#2 - - dilnaz:

Jordgubbar är ju ashärligt ^^

#3 - - emelie ★:

fin blogg! ^^

#4 - - Alina:

Haft en bra dag sötnos? =)

#5 - - Bella:

Älskar jordgubbar :) Vem gör inte det liksom?^^

#6 - - Mollymus - bloggar från Uppsala:

Godnatt och sov gott :)

#7 - - Anonym:

jorå min dag va helt okej:)

skön bild!

Upp