orden

Jag vill skriva, men jag vet inte vad jag vill skriva.
Min fantasi har försvunnit nu under sommaren typ. När jag gick i skolan hade jag jättemycket fantasi och mina tankar var rullade hela tiden. Men jag antar att det var skolan som gav mig fantasin eftersom Tranäng är/var..
.. jag kan inte säga bedrövlig, det är ett hårt slag men mindre bra?
Tranängskolan är inte en skola som sätter eleverna i första hand, om man säger så.
 I alla fall enligt mig och många andra, ehehe...

Jag gick i en mindre bra skola och den färgglada fantasin kom från det svarta. Alltså från skolan.
Jag behövde något som piggnade till i min vardag och fantasin träffade mig rakt i hjärtat. Typ. Om man säger så.

Det är nog bara jag som förstår vad jag menar, eftersom det kommer ifrån mig. Jag kan inte forma orden så bra i denna skrivande stund. Ursäktar för mitt fladder.
Jag ska kolla på tv nu eller sova. Men jag är inte trött.
Om ni förstår vad jag menar. Jag vill inte sova eftersom jag är trött. Men jag borde sova. Typ.

EH.



Några minuter efter publiceringen: Upptäckte ett litet fel när jag som vanligt kikade in på bloggen.
"Jag vill inte sova eftersom jag inte är trött"

Ingenting och mycket mer | |
Upp