Ingen framtid

Kära bloggen.
Jag vet inte riktigt vad som gick fel när intagningskuvertet kom.
 Kanske såg jag fel, men jag vet att jag inte gjorde det. Jag bara önskar.
 Jag har ingen framtid. Facebook svämmar över av - Jag kom in, blabla.
Vem bryr sig? Jag vill inte se alla andra stråla av lycka medans jag sitter här och gråter tunga tårar.
Helvete.

Kära bloggen.
Jag vill säga förlåt för min lögn.
 Jag vet inte vad som har flugit i mig. Kanske ser jag allt fel. Att världen är svart och att sprida lönger är okej. Men jag vet att jag ser allt rätt.
Att världen är färgglad och min framtida skolgång är prickad.
He.ve..
Hej MP på Viskastrand! Vi ses den 20:e Augusti.

Yes, jag kom in!

Runt omkring | |
#1 - - ViktoriaPettersson:

Martina du får inte skämmas så där. Trodde fan att du inte kom in. Hela världen typ bara stanna och jag blev så besviken för din skull. Var lixom beredd att skriva en mmassa upp piggande saker så som "nu får du ju gå med mig och en massa men sedan läste jag att du kom in och då började hjulen snurra igen. Grattis gumman! Du är värd den platsen. Älskar dig<3

Upp