Stilla natt, tralala.



- Somna inte osams med dig själv
Winnerbäck - Fribiljett mot himlen

En kille vid namn Emil nämnde denna låten, jag lyssnade och blev fast. Ni förstår. Men nu  är det dags för mig att bädda rent i min säng. Jag har faktiskt fräschat upp det lite i mitt rum, städat vill säga. Nu är jag trött.
Nästan för trött.
Sorligt nog.
Blöblöblö, seriöst. Jag gråter nästan floder.
Nästan bara.
Nästan.
NÄSTAN!
GODNATT & SOV SÅ SÖTT!

Vanlig vardag | |
#1 - - Celine's Blogg:

sv; är med kompis :)

#2 - - TERREH - GRATIS PERSONLIGA DESIGNER!:

SV: Det är bara bra med mig, förutom att jag är jätte trött x) Vaknade klockan 5 och nu kan jag inte somna om x)

#3 - - natta:

aa jag vet :(

#4 - - isabell:

hah jo ;)

#5 - - Olli ;]:

Fin blogg :D

#6 - - Frida:

Lars Winnerbäck <3



Jättefin blogg förresten :)



Ha det bra!

#7 - - Frida:

Lars Winnerbäck <3



Jättefin blogg förresten :)



Ha det bra!

#8 - - Celine's Blogg:

sv; jadå ;D

Upp