Snart är det slut, slut på allt.

Jag sitter just nu mätta och belåten. Bacillerna är påväg bort från mig, vilket är superskönt.
Jag har gått till skolan i 3 dagar med förkyldning, frossa/kallsvettningar och allmänt ont i kroppen.
Det ska bli gött med helg. Att bara kunna slappa och vila.
Dessutom har jag smittat ner Åke och Roland, hehe. Rätt åt dom.

Sista lektionen är om en timme, musik. Jättetråkigt än sålänge, vi har inte kommit igång med något än. Läraren är dessutom lite smått galen.
Underbart, verkligen!


Denna bilden tog jag för några veckor sedan, jag gillar den mycket!

Vanlig vardag | |
#1 - - EmmiHeiskanen:

Aa !

#2 - - Anna:

sv: Haha jajamen :D jag gillar med bilden ;D

#3 - - sannie:

Ha en awesome fredag idag!

Cheers mate!

#4 - - Anonym:

hehe småttgalna lärare finns det gott om

#5 - - Sandra:

sv: tack =).

nä är sjuk så tar det bara lugnt xD

Upp