Det kommer aldrig återvända igen, det har kommit ett nytt!

Hej 2010!
& alla ni andra. Jag glömde önska er ett gott nytt år igår, men nu gör jag det. Gott nytt år!

Min nyårsafton var helt okej. Hade egentligen andra planer än att vara hemma hos Englund med familjen och käka kalkon, spela kort, äta räkor osv. Fast jag hade feber och hostade som attans. Trött var jag också.
Fick inte mycket till sömn natten till igår, 3 timmar sov jag. Fast vad lönar det sig att klaga? Inget. Eller?
Jag har iallafall inte dött än, dessutom har jag tagit vaccinet till svininfluensan!

Hoppas att ni fick en suverän nyårsafton och en bra start på året!
Blicka nu framåt och lev inte kvar i gamla rester. Det är ett nytt år, nya jäkla fräscha tag är det som gäller.

Ha en asnice dag!



Vanlig vardag | |
#1 - - Celine's Blogg:

sv; tittar på tv! ;d

#2 - - ABSSOLUTAARNELA:

bra! :D

#3 - - EMMELIST:

gott nytt år :D allt bra med dig idag då?

#4 - - -------------- NORA - HOTVOGUE ----------------:

Hej! Hoppas du hade en trevlig nyårsafton:) Vad hade du för dig vid tolvslaget? Kram!

#5 - - Anonym:

jo tack :D ska precis trycka i mig en fet kebab pizza :D hoho!

#6 - - ABSSOLUTAARNELA:

va gör du då? :)

#7 - - JENNY:

TAAAAAAAAAAAAAAAACK! :D

kram!

#8 - - isabell:

okej, pratar i telefon:)

#9 - - Celine's Blogg:

sv; jadå! ;d

#10 - - LIENE:

sv: Tack för din röst:)

Gott nytt år!

#11 - - Joana:

hehe vad ska du göra imorn?:D!<3

#12 - - frida:

ba sitter vid datan, va ska du gö idag då ? ;D

#13 - - Piinky♥:

Fin blogg =) allt bra med dig ?



Kram

#14 - - Celine's Blogg:

sv; Tack dsm! :)

#15 - - ABSSOLUTAARNELA:

svarar på kommentarer :)

#16 - - frida:

typ samma ;D

#17 - - ABSSOLUTAARNELA:

haha ja! :D

Upp