Hör vad jag säger



Jag sitter och lyssnar på en av Sveriges bästa manliga artist, enligt mig. David Urwitz.
Hans oemotståndliga känsla hade turen att falla mig i smaken. Han är askalas!
Det var genom Caroline jag fick nys om honom. Han var nämligen förband åt henne under turnén 2009, i alla fall i Borås.

Balsam för öronen | |
#1 - - Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

#2 - - ViktoriaPettersson:

Svar: när slutar du i dag? eller rättare sagt när kommer du hem? Vi kan ju gå i dag annars :D

#3 - - Emmelist:

Tjeeeena brullan! Tänkte bara säga att jag har startat en till tävling om dom där populära kedjeringarna som du var med och tävlade om sist :D Hoppas du vill vara med även denna gång!



Ha en trevlig dag min sköna böna!

#4 - - Anonym:

Hejsan fin blogg =) Jag är ute efter att kolla nya bloggar jag kan börja följa och läsa som jag tkr sprider bra information ute i bloggvärlden och din verkar toppenbra=) har du tid över så kika gärna in på min blogg som handlar om min vardag och mitt liv i allmänhet =) gillar du bloggen kanske vi kan börja följa varran genom bloglovin =) kramar Zeko!

Upp