kläder i läder

I skolan är jag "Munktröja & coola t-shirtar - tjejen" Jag gillar det. Men ibland känner jag - på med dom kläderna som jag tycker är coola. Blir det av? Nej, jag är för feg för det.
En skitsak egentligen, då ingen annan ska yttra sig om vad jag har på mig eller inte.
Avundsjuka ifall man slänger taskiga kommentarer eller blickar.

Hemma och på fritiden har jag dessvärre en annan stil. Allt från scene till gammalt-inspererat. Jag gillar det också. Det kanske blir andra bullar nu. Jag har trots allt sommmarlov snart, sen börjar jag på en ny skola. Där ingen annan känner mig. Hur vill jag att de andra ska ta mig? Som en fjortis? Blablabla. Jag kan skapa en ny personlighet. Fast det tar vi någon annan gång.

SÅ. JAG ÄR JAG. DU ÄR DU. DE ÄR DE. SVERIGE ÄR SVERIGE. Ni förstår.

HEJ ALLA KLASSKAMRATER!!! Jag vet att det är några som läser!
Skämt åsido. Vill bara skriva.



Runt omkring | |
Upp