ingen mening

Det är många i Tyskland som heter likadant i efternamn som jag.

Moa & Becca - Har du några släktingar som kommer från Tyskland?
Jag - Nej, men min morfar kommer från Skåne.

Ingenting och mycket mer | |
#1 - - ellen:

Anmäl dig till veckans blogg tävlingen hos mig :) Om du vinner får du en hemlig present ifrån pinkordead.com



Läs mer här: http://eswalander.se/2010/04/23/veckans-blogg-tavling/

#2 - - Ammi:

hihihi =D

#3 - - Ackelina:

Sv; jag mår toppen :) godmorgon :)

#4 - - Elin:

Sv: Jag ska precis käka frukost ;) Allt bra annars?

Kram!

#5 - - Emma:

sv: Hihi va bra ;)<3

#6 - - Emma:

sv: Oj svarade på fel xD Jag menar Tack så mycket sötnos! <3

#7 - - alaa,:

hihi ja hoppas :D

#8 - - Madicken - Från självskadebeteende till lycka:

Wiie vad kul att du vill vara med :D

#9 - - alaa,:

hah aaw tack gumman! :)<3

#10 - - Ackelina:

Sv; tack detsamma :)

Upp