Rolig kväll!!

Hemma från Lovisa! Jag åkte hem istället, ni vet, sjukliga baciller. Både Vickan och Lovisa druknar i förkyldning och jag känner mig lite småkrasslig jag med. Inte så konstig, jag har umgåtts med dom en hel del! Dessutom drack vi ur samma glas och sånt.

Vi skulle ha en filmkväll, men det blev bara idol för sedan gick vi hem till Adde där tejp hans bror också var.
Lovisa pierca läppen, vi spelade kort och sånt dära också.  Det var roligt faktiskt! Haha, shit allså.
Vi kom hem vid 3 eller nått, sen gick vi och la oss. Har inte sovit så mycket, vaknade vid 6, somnade om, vaknade vid 7, somnade om och sedan vaknade vi alla 3 halv 9.

konfirmation nästa assow!
Bilder kommer.
Vanlig vardag | |
#1 - - Jack:

snygg blogg ;) händer idag?

#2 - - robin h:

jag får tatuera mig och pierca mig. hahah. x)

ja det gjorde rätt ont, jag skrek och tårkanalen krossades så typ blev alldeles blöt i ansiktet. haha.

Men i läpparna är det mest obehagligt (;

#3 - - Sandra:

sv : ja verkligen :p



vad har du för dig idag? :)

#4 - - Haedil *HUMOR BLOGG*:

hehe :)

va händer idag då? :)

#5 - - Anonym:

sv; åh vad mysigt:) jag åkte hem till mig pojkvän ja

händer ikväll då sötnos:)?

#6 - - saga:

okej :)

vad gör du då? :D

#7 - - LIENE:

Lter också roligt:)

#8 - - MONIQA:

haha jaa , jag förstår bara inte hur man kan tycka det :O

#9 - - vickan:

Svar: hej!

#10 - - Sara:

Tack :) det hade jag

#11 - - Lisa:

ja helt klart:D

#12 - - Amanda:

hur mår du idag? :)

#13 - - Jack:

sv: jag ska plugga :( vilka spelar :D?

#14 - - Jack:

sv: engelska, so, no och spanska ;)

vilket lag hejar du på då?

#15 - - Zelliiiiiii:

Kika gärna in en sväng på min blogg www.DenRiktigaInsidan.devote.se jag skriver mest om mitt förflutna även om hur andra mår,mina tankar,tips,frågor mm kraaam

Upp