"låt mig komma in, jag vill bli din"

Idag är det en sådan dag man bara vill vara inne och mysa.
Det regnar, blåser och är kallt.
Ikväll blir det att softa framför tv/datorn.
Imorgon, hm? Marknad, kalas och sen på kvällen vet jag inte, planerna är inte godkända ännu.

Vad ska ni göra i helgen?

Vanlig vardag | |
#1 - - Morgan- The One:

sv: men man ska ju ge allt så vrf inte :P



okej mysigt! :D:D nja ja ska vara em killen och sen får vi se om vi är med andra emd elle va som händer :D

#2 - - CLIP:

haha, ja precis!=)

#3 - - Malin:

SV: Nej japan är crazy men jag hade gärna åkt tid ^^.

Ah okej, du har inte köpt dom där nyligen alltså? ^^.

#4 - - MONIQA:

hihi hoppas jag med =) <3

#5 - - Anonym:

sv; okej, samma:) händer de nå speciellt i helgen elr:D?

#6 - - julia:

verkligen :)

#7 - - Jessica:

Sv: Tack så mycket!! :D

#8 - - CLIP:

ja verkligen!=)



tack så mycket=)

#9 - - Malin:

SV: Ja läskigt som fan :S

Aha okej, dom var fina iaf ^^. Letar efter ett par som likar dr martens och dina var ganska lika! :)

#10 - - julia:

tack :D

#11 - - Isa♥:

Hejsan!!:)

Jag på typisa ville bara önska dig en härlig fredag kväll!!:)

Vad händer idag då?:)<3

#12 - - MONIQA:

haha ja =) <3

#13 - - Mia:

Kan du inte vara med i diskussionen på bloggen? :)

#14 - - LIENE:

marknad och kalas låter najs:)!

#15 - - Sandra:

sv: Jaaaa! :D skönt :):)

#16 - - Jessica:

Sv: hihi :)

vad gör du då sötnos?<3

#17 - - CLIP:

till vem ska du på kalas?=)

#18 - - Jessica:

Sv: Okej, lyssnar på Johan Palm och Tokio Hotel :)<3

#19 - - CLIP:

okejokej!=)

#20 - - Jessica:

Sv: Haha okej :D

tycker fortfarande att båda är asbraaa :D

#21 - - Jessica:

Sv: hahaha jadå :_D

#22 - - Jessica:

Sv: hihi :)

vad gör du?

#23 - - CLIP:

vad gör du då?=)

#24 - - Ness:

dom är ju underbara båda två! :)

allt bra med dig :)?

#25 - - MISSEXTRA:

Vad ska du hitta på i helgen då?:)

Upp