en lektion kvar, sedan helg!

Nu har jag precis haft idrott.
Jag gjorde inte så mycket, mest fjantade runt liksom.
Vi hade vikarie, som kallas tele2snubbe, enligt oss.
Inte alla, men Rolandbooi, Åkebooi och jag då, Benganbooi.

Nu blir det lunch. Min mage knorrar nått så förfärligt!
Vanlig vardag | |
#1 - - vickan:

Haha vi = trevliga

#2 - - saga:

kollar på tv :)

allt bra då?

#3 - - Morgan- The One:

idrott som e så kul?:O

:)

sv: aa skoja inte :O



några planer för helgen?:)

#4 - - MONIQA:

härligt ! jodå utom min fot då men annars :D

#5 - - Anonym:

sv; jaharu, händer ikväll(A)?

#6 - - Jessica:

Sv: Hihi ska göra det :D

vad gör du :)?

#7 - - vickan:

Svar: Nej jag, mamma och fredrik skall åka in.

#8 - - Jessica:

Sv: Okej, samma här :)

Kan du vara snäll och rösta på mig i veckans blogg hos www.sarra.blogg.se

skulle vara jättesnällt :)!

Upp