sova kan man göra när man dör, också!

Okej, timmarna börjar dra sig till säng-dags. Jag ska alldeles strax krypa ner i min säng och blunda.
Förhoppningsvis kommer jag somna, men jag gillar inte att sova. Man missar ju så mycket, eller?

Ska bara lyssna färdigt på Lasse Stefanz - Felicita, sedan är det dags att joina mina katter som ligger i min säng och sover djupt.

Godnatt allesammans. Sov så sött.

Vanlig vardag | |
#1 - - silly:

nae kan lova dig att du inte missar mkt!

#2 - - Idda:

Vsg :P. men vrf slingar du inte? :P. jag har svart hår förut och jag slingade det ngr gånger och nu är jag blond ;D haha Det kanske tar ett tag tills man blir blond men det är nog det bästa sättet :P

#3 - - CLIP:

vad mysigt med katter=)

#4 - - silly:

haha de e skönt o sova, funderar på att göra de snart :P!



Men de e ju så galet pinsamt! Fyfan, visa fläsktuttarna för svenska folket, usch

Upp