Rolandbooi blev äggad



Väldigt mycket najsbajs!
Vanlig vardag | |
#1 - - Ahlam:

Jasså, låter jätteintressant :D

Vad är din syn på Islam?



Hmm ska till Gbg imorn, dudå sötnos?: )

#2 - - viktoria:

jag tror det funkar, efter ett tag iallfall!

så lite så :)



#3 - - Idda:

Hehe japp :P. Okaaj, vad ska du göra i Göteborg då? :)

#4 - - S A G A:

sååå, nu är jag tillbaks, ! :)

skulle vara kul om skrev en liten kommentar hos mej:) eller hur om du tycker om min nya design :)



Kramar från S A G A ( http://sagaaa.blogg.se )

#5 - - Nelly:

Jaaara hänt massa roligt i går var jag på krogen med några vänner , idag blev jag firad i förskott av familjen :D

#6 - - LIENE:

sv: okej:) men bra att du blev nöjd med klassftot:)

#7 - - xayal:

sötnos, titta gärna in på min blogg och svara på en fråga (K)

Upp