En vanlig kväll? Ohnej, det är..

..fredagsmys och det gillar jag.
Gör ni det?
Vanlig vardag | |
#1 - - Tanja:

Gott, ne jag dricker vatten och surfar ;D

#2 - - Sarah:

Sv; Hahahah neeeej ! Min treåriga lillasyster kollar sa jag ju :p Jag sitter i samma rum och fixar med bloggen, så jag kollar lite då och då med henne :P Puss

#3 - - L I S A M A R K L U N D:

Okej ;> Jag har sett idol. Har du nån favorit i idol? :>

#4 - - CLIP:

haha, ja verkligen!



åh, älskar fredagsmys=)

#5 - - Anonym:

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

#6 - - H A I D I J A K O B S S O N:

*SV:* tack :)

#7 - - Sara:

Tack, det får du också ha :)

#8 - - Idda:

Hahaha aa xD det läskiga är ju att han menar allvar xD hahaha! ah hoppas du har trevlig helg du med :P.

#9 - - viktoria:

faktist inte! haha

#10 - - LIENE:

Fredagsmys är skönt:)

#11 - - Amanda:

ha det bra! :D

#12 - - LIENE:

sv: ja eller hur, skivsamling är ju ballt!

#13 - - Anonym:

tack :) hoppas du hade en fin hgelg okcås! :)

#14 - - Nelly:

Vem älskar inte fredagsmys ? :D

Upp