Halloj - kolsyran är rik på kärlek

Tidigare idag drack jag en väldans god dricka. Halloj heter den, det är hallonsoda, en ÄKTA hallonsoda enligt mig. Tillverkaren av denna goda dryck heter Three hearts, från Halmstad.
Just nu säljs det sådana drickor på Ica kvantum nere i byn, 2 för 25 kronor.
Läskedrycken (barnläsken)  finns i olika smaker, ni kanske har druckit Blådåre eller Krusbus?
Ej för vuxan får inte förglömmas!
& just det, GLÖM INTE ATT BORSTA TÄNDERNA!



Bilden är tagen ifrån - http://www.kronleins.se

Vanlig vardag | |
#1 - - silly:

hahah ni skär er, e deppiga, klär er svart. Usch

#2 - - CLIP:

det kan du lite på att jag är, haha:)



det blev jättefint iallafall=)

#3 - - fatima:

hihi aah ;d

jag gör la inget nu på natten :))

#4 - - ABSSOLUTAARNELA:

tackar sötnos! :)

händer idag då ? :) kram

#5 - - Z A N D R A :):

sv: höööh, va? :p

#6 - - malin:

sv: riktigt grym :D snygg blogg!

#7 - - m a r t h a.:

vad ska du hitta på idag då? :)

#8 - - ABSSOLUTAARNELA:

jag ska plugga lite snart igen och blogga ofc ;)

#9 - - Carro:

godmorgon :) Allt bra idag :)?

#10 - - Sofie Gustafsson - Makes a picture talk:

Ja eller nej? Läs mitt första inlägg och sg vad du tycker! =)

#11 - - CLIP:

ja det är ju det, haha=)

#12 - - Amandaa:

mums, den vill jag dricka! :)

sv: tack! :*

#13 - - CLIP:

jag vet inte, ska kanske vara med en kompis eller något! vad ska du göra?=)

#14 - - m a r t h a.:

okej =) inget speciellt nu på dan, fast ikväll ska jag på halloweenfest! :)

#15 - - ABSSOLUTAARNELA:

jag pluggade so :)

#16 - - fatima:

ahahah aah i <3 sova på natten (morgonen) :)

läget dåw ? :=)

#17 - - Carro:

svar:vad händer idag då sötnos :)?

#18 - - Z A N D R A :):

sv: haha, tack ! :p

#19 - - CLIP:

nej, så kan det vara ibland, hehe=)

#20 - - Hanna:

Sv: Precis! Undra hur de tänkte när de döpte det till Forum Nacka?! Haha. :)

#21 - - fatima:

det är väl bra :D

gjort ngt kul idag ? :)

#22 - - thilda:

åh jag älskar hallonsoda! måste smaka

#23 - - Roland Booi:

asså tack<3 du och åke är så jävla under bara <3<3

Upp