glass ska man äta när man är sjuk

Lars Winnerbäck - Jag får liksom ingen ordning
Just nu lyssnar jag på den. Låten är bra & Lars är cool!

Åke&Roland sover. Jag har varit vaken sen lite över åtta, har knappt sovit något. Klarvaken är jag ändå även om jag somna fyra - halv fem imorse.
Snart ska jag väcka dom, sedan ska jag hem och bädda ner mig själv & ligga i samma position tills jag blir frisk igen. Jag svär, jäkla fanskap baciller!! 

Vanlig vardag | |
#1 - - sooffs!:

tack :)!

tack så mycket, det ska jag!

allt bra med dig?♥

#2 - - issa - rappare och låtskrivare:

sv: jag älskar Borås!:)



åå va gott med glass!:D

#3 - - LIENE:

Nu blev jag ju sugen på glass!

Hoppas du snart blir frisk.

#4 - - Linnéa:

Japp, die hard-filmerna är kanon :))



Tack födin kommentar :D

#5 - - azra- EN GRYM TJEJ MED EN GRYM BLOGG:

sv; hehe aou :D

sitter facktiskt o käkar lite glass nu , min frukost :D

#6 - - Elli:

Åh tack så mycket, vad kul att höra :D



Kramar

#7 - - AMANDA:

jag älskar dne, hah :) krya på dej !

#8 - - Daniella & Elmedina:

måste bara säga din header är skit snygg!

gjorde du den? :D

Bilden var jätte fin! :D

#9 - - CLIP:

haha, det brukar bli ganska sent på helgerna faktiskt:)

#10 - - charlina och elisabeth:

vilken härlig bild !

#11 - - loisa:

jag äääääälskar din blogg, läser den varje dag (;

#12 - - LIENE:

sv: mm:)

#13 - - S A G A:

hihi hon tackar :D

vad hittar du på förnått? :D

#14 - - kajsa:

sv; tack detsamma! jätte cool blogg har du! ;)

#15 - - M Y Y S A N O L S S O N:

Svar: tiihi ^^,

ahaa oekej, tråkigt! jo med mej är det bra :]

#16 - - CLIP:

haha, absolut, nejdå, men jag är nattuggla, går och lägger mig VÄLDIGT sent, haha:)

#17 - - Elli:

Hihi okej =)



Hoppas allt är bra med dig?



Kramar

#18 - - viktoria:

verkligen!

#19 - - AMANDA:

Snälla. rösta på mig :) Jag är nr 1. http://ebbahg.blogg.se/2009/november/veckansblogg-rosta.html?_tmp=da7dc3e00ebf0a300718035e54e0caabf3784c83



puss & tack!

#20 - - Michaela - Foto & Webbdesign:

sv; hihi att dom är! dom är skit balla :D

#21 - - Sofia:

Tack. :D

#22 - - kajsa:

sv; hahah så lite så, krya på dej! :)

#23 - - Thea:

Hej. Kika gärna in i min blogg och säg vad du tycker om mina pin-upbilder.



Kram Thea

#24 - - Jojjo*:

Tack! :D Läget?

#25 - - Emma:

fan vilken fin och bra bild :o

Upp