Gekås - ett gult hus med många klipp!

  jag fattar allt och ingenting
Istället för att försöka plugga biologi satt jag framför datorn och skrev lite om Indien på engelska tills det var dags att möta upp min kära klasskamrat som förövrigt är fysiker i fysikklubben. Jag talar naturligtvis om Becca. Hon lämnade min matematikbok så att jag kunde gå hem och plugga. Så gjorde jag också, jag försöker plugga mer matematik än biologi eftersom jag har matematikprov på onsdag. Matematik är viktigare än biologi i nuläget för mig.

Oj, det blir mycket pluggeri-snack i bloggen numera. Så är det, pluggeri är det man gör om dagarna. Lite tråkigt, men det ger förhoppningsvis en bra framtid. Hihi, snart ska jag hoppa i soffan och dricka äckligt men lindrande varmt vatten med halstablett i. & SJÄLVKLART SKA JAG SE PÅ ULLARED.

Vanlig vardag | |
#1 - - vickan:

Svar: Okej

#2 - - Michaela - Foto & Webbdesign:

sv; Det låter bra det :D joda det är kalas bra med mig :D ihi!

#3 - - Jojjo*:

Jag ska ta mig en dusch ;)

#4 - - w :):

jag tycker faktiskt det är kul att fara dit ;)

#5 - - Ebba ♥:

Tack detsamma:*

#6 - - kajsa:

sv, tack så muycket, detsamma!

#7 - - Elli:

Haha yes det är kanon :)

Händer imorrn?



Kramar

#8 - - Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ:

aa verkligen ;) vad tycker du om bilden i senaste inlägget? <3

kram

#9 - - Ida:

du har en väldigt fin header! :D

#10 - - w :):

jaa ;)

#11 - - vickan:

Jag skall åka till Gekås.

#12 - - azra- EN GRYM TJEJ MED EN GRYM BLOGG:

sv; glass är så jävla mumsigt :D

hur är det ? :D

#13 - - Elli:

Okej, jag har varit på stan och handlat lite julklappar och sånt =)

Upp