Vänskap

- Jag har aldrig känt att vi har varit bästa vänner.
Dom där orden högg mig rakt in i hjärtat, seriöst. Jag trodde vi hadde varit bästa vänner sen i 5-6. Du och jag liksom.  
Sen dök en annan upp, V. Vi är väll bästa vänner än?
Inte vet jag.

Har ni någon bästa vän och vad är en bästa vän för er?

Va lite bussiga och svara mig.

Vanlig vardag | |
#1 - - vickan:

Jag har kännt att vi är bästa vänner och ärligt talat så kännde jag det för 2 veckor sen oxå det va precis innan du vet den måndagen med Lovisa det aah började bli kämpigt. vi kommer alltid vara vänner och jag hoppas att det blir bästa vänner igen. Jag vill bara att du och Lovisa ska bli kompisar så det kan fortsätta

#2 - - Anonym:

jorå jag har en bästa bästaste vän som jag aldrig släpper taget om, <3

det är du<33

#3 - - PAJJAN:

det va inte meningen att kommentera anonymt,<3

Upp