Hemma, hemma, hemma!

Sov på Ullared's camping igår till idag, vilket kaotisk camping. Bilar, husvagnar, springande barn kors och tvärs.
Usch, dit vill inte jag mer. Iallafall inte till campingen, fast det enda som var bra var ju att man hade nära hem.
Gud, så gott att komma hem!

Igår kväll kom "Allsång på Vallarna" till Ullared och hade allsång.
på allsång-kväll var det en kille som sjöng "Falkenberg's låten", vilken go'er låt det var!
(Det komiska var, "vinden blåser i mitt hår" Han som sjöng den hade inget hår, haha!)
På tal om Falkenberg, jag ska till Långås imorgon, det ligger nära Falkenberg.
Jag ska hjälpa pappa och några till att röjja ut gammel-farmors hus. Tjoho!

Vanlig vardag | |
#1 - - Vickan:

jag va oxå till falkenberig i mon. jag o pappa skulle göra ngt där.

#2 - - Sandra is the real shit! ;):

Hej :) Kolla gärna in min blogg och lämna ett litet spår efter dig och skriv just din åsikt! =)

Upp