Huvudet var nära att dö, jag lovar.

Innan när jag, Jontz och Emilush var ute och gick så gick vi under en bro. Under den bron så fanns det is i taket typ, liksom en sån istapp. Vi skulle köra en tävling om vem som träffade den där istappen och efter några stenar som inte träffad istappen så skulle Emilush "stenkastar'N" kasta en sten. Självklart så såg inte jag upp, så jag fick den i huvudet.
Så nu har jag en stor öm bula i huvudet, som värker förövrigt. Stackars mig, huhu.

Ikväll kommer min syster till mig, då ska vi typ ha myskväll liksom, alla syskon och mamma och pappa.
Dessutom så har hon lovat att klippa till mitt hår, sen klipper jag nog min lugg själv. Haha,  vi får se hur det blir!
Vanlig vardag | |
#1 - - Liene:

det där måste ha gjort ont, aj!

Kul att hela familjen ska mysa:)

haha, jag brukar coså klippa min egen lugg, blir mest nöjd så.

Upp