Vackra rader.

vem kan segla utan vinden?
vem kan skrika utan luft?
Vem kan hata utan ångest?
vem kan älska utan lust?
Luft - Dia psalma
Gamla favoriter
gosh.

Vackra rader | |
#1 - - frida:

Tack desamma!;D<3

allt bra?;)

#2 - - DELLA:

sv:

så hur äre? :d

#3 - - extraspeciell:

sv: haha jamen självklart ;)

#4 - - Sofia:

Haha.:)

#5 - - I S A B E L L E - foto ♥:

jo det är prima med mig också! :D

planer för dagen? :)

#6 - - e l i n [estr.blogg.se]:

Nu har jag en jultävling på min blogg! Delta gärna! :)

#7 - - linda:

Godmorgon! :D

sovit gott?

kram

#8 - - Maria [Fotoblogg]:

sv: tack så mycket.



åh dia psalma är verkligen grymt bra

#9 - - e l i n [estr.blogg.se] - tävling pågår!:

vad kul att du ville vara med! Jag har också svårt att hitta almanacker som faller mig in i smaken.

På torsdag, (på självaste julafton) Avgörs det vem som vunnit. Bara att hålla tummarna! Kramar! (:

Får passa på att önska dig god jul också!

#10 - - I S A B E L L E - foto ♥:

Jag ska göra lite av varje! :D

#11 - - linda:

sv; vad bra! samma faktiskt!

vad ska du hitta på idag då?

kram

#12 - - frida:

allt är bara bra;D

händer idag då?;)

#13 - - emma:

hoppas du har en bra måndag? (:

#14 - - Sofia:

Ja. :)

#15 - - sooffs ♥:

hihi detsamma :3

hur är det med dig idag då :)?

#16 - - LIENE:

sv: hehe okej:)

#17 - - ViktoriaPettersson:

Ska vi åka till Borås på mellandagrea på Lördag?

#18 - - v:

svar

det är olika:D

men en utav dom är Coyote Ugly!;d



btw,, följa via bloglovin??

#19 - - isabell:

okej, ja vänta på att älsk ska komma :)!

#20 - - ViktoriaPettersson:

Svar: Cornflakes kakor tror jag de heter.

Men ska vi åka på lördag?

#21 - - Madicken:

Hej på dig!

Vad har du gjort idag då? :) Skola,jobb lov..? :D

Aja, du får ha en trevlig måndag kväll!

/Madicken

http://conler.blogg.se

#22 - - FRIDA:

jao^^..

haru spotify?=P

#23 - - e l i n [estr.blogg.se] - tävling pågår!:

ja, det är det verkligen! :)

Ha det bra! :D

#24 - - sooffs ♥:

vabra :) jo de är helt okej ;p

vad ska du hitta på imorgon då?

#25 - - Maria [Fotoblogg]:

Sv; Ja verkligen. Massa bra låtar

#26 - - Maria [Fotoblogg]:

sv; ja verkligen. Har du sett dom live nån gång?

Upp