Sverige, svenska & svenskt!

Orup, Di Leva och David Urwitz är makalöst bra.
Ååh!
Jag gillar bättre artister som sjunger på svenska. Man förstår. Jag förstår.
Engelska är ingenting för mig, även om jag lyssnar på låtar som är skrivna på engelska.

Dom tre nämnda ovanför är dom bästa manliga artisterna i Sverige.
Jag vill se Orup och Di Leva live någongång framöver, likaså vill jag se David igen.
David är "förband" nu när af Ugglas är ute på turné, så jag såg honom live i Borås. Det var där jag upptäckte honom!
HAHA!

Vilken/Vilka manliga svenska artister tycker ni bäst om?



Jättesöta killar verkligen, hihi (;

Balsam för öronen | |
#1 - - vesna:

ha de ås bra =)

#2 - - Sofia:

Ska du göra i morgon? :)

#3 - - MS | › Michael Jackson ♥:

gillar bilden på skorn i headern :)

#4 - - Camilla:

jag gillar också svenska artister! melissa horn, markus krunegård, ja det finns MASSA bra!

#5 - - amanda:

Fin blogg du har!

Vad ska du göra idag? :)

----------------------------------

GÖR GRATIS PERSONLIGA DESIGN!

LÄS MER I MIN BLOGG!

#6 - - ABSSOLUTAARNELA:

va gör du? :)

#7 - - CLIP:

det är bara bra med mig, hur är det med dig?=)

#8 - - Linnéa:

Jag som är från västkusten gillar ju självklart Håkan Hellström, även om han inte har världens sångröst...



Sedan tycker jag att Joacim Thåström är bra, och inte minst när han lirade med ebba grön :)

#9 - - louise:

SVAR: hihi jaa :))))

#10 - - Rolandbooi:

Typ hatar allla va dom XP haha usch

Upp