Slut för denna gången.

Andra Avenyn börjar återigen den 20:e januari.
Det är så spännande att jag inte vet vad jag ska ta vägen!?

Kollar ni på det?

Vanlig vardag | |
#1 - - Emmelist:

väldigt bra egenskap :D



kul att du ville vara med!!!

allt bra annarS?

#2 - - ida:

svaR: hehe ;)

#3 - - ida:

svaR: hehe ;)

#4 - - e l i n [estr.blogg.se] - tävling pågår!:

Ja, det gör jag! visst är det bra? :)



Sv; Ja, sedan blir man irriterad över att halva dagen flugit bort! ;)

#5 - - Jessica:

skojjar du? inte förens den 20 januari?

jog kommer dö -.-'

älskar programmet ju (a)<3

#6 - - Anonym:

cool blogg följ våran blogg via blogglovin så följer vi din:)

#7 - - Stina:

Haha, sant;D hihi

#8 - - aamanda:

yes. Är allt bra med dig idag?

#9 - - linda:

sv; okej! ;D

samma faktisk!

kram

#10 - - linda:

sv; yepp! :D

#11 - - e l i n [estr.blogg.se] - tävling pågår!:

ja, ellerhur! Sova längre, det är ju det jullov är till för. Dock har jag en mamma och tre småsyskon som är uppe innan klockan 7 varje morgon!

#12 - - aamanda:

Det är bra med mig, har precis på börjat med att baka julgodis. Har du gjort det?

#13 - - Maria [Fotoblogg]:

sv: Du måste nästan se dom live, grymma är vad dom är ;) Har sett dom tre gånger live.

#14 - - isabell:

ja, vad göru då :) ?

#15 - - Sofie:

härlgit blogg sötnos (:

#16 - - Stina:

Får hoppas att det blir varmt här i sverige i sommar då:D

#17 - - Johan:

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

#18 - - Sofia:

Allt bra ? =)

#19 - - emelie:

har inte kollat på det men ska kanske börja! :D

fin blogg :)

#20 - - MALINHE - FOTOBLOGGEN!:

önskar dig en god jul! :D

KRAMAR ÖNSKAR MALINHE |www.malinhee.blogg.se|

#21 - - MALINHE - FOTOBLOGGEN!:

SV: hihi tack! =D

Upp