OHOHOHO, KAN DET VARA TROLIGT?

Nu är det kväll i vinterlandet.
Vad gör ni? 
Rolandbooi är hos mig, hon har varit här nästan hela dagen. Hon ska även natta över. Efter mycket tjaffs med mamma fick hon äntligen det, att hon inte vågar gå vidare..
Slutet gott allting gott, eller?

Rolandbooi tittar just nu på Medium med Ponken. Själv vågar jag inte titta på det. Roland har skyfflat i mig en massa skit. Berättade nämligen för henne att i söndags klockan 00.29 knackade det löst på ytterdörren samtidigt som jag hörde fotsteg. Jag blev skitskraj, svettades och mitt hjärta slog jävligt fort. Kutade genast upp till Ponken's rum.
Sedan i natt, ungefär samma tid som i söndags hörde Ponken ett knack och blev skitskraj. Hur som helst, han kanske inbillade sig.
Nu ikväll sa Roland att det kanske är en ande eller rent av en psykopat som förföljer oss?
Jag är skeptisk till det, men jag vågar ändå inte släppa tanken.

KUSLIGT ALLSÅ!!



En bild från i sommras.

Vanlig vardag | |
#1 - - Celine's Blogg:

sv; vad gör du då?:)

#2 - - Anonym:

ska snart lägga mej :D hihii



vad gör du?:D

#3 - - natta:

hej! haft en bra dag!:)

#4 - - Joana:

Jätte cool blogg*!:D

#5 - - Anonym:

natti<3

#6 - - Emmelist:

jo för tusan det är bara gött :D



har varit ute och åkt skrana i en timma ungefär...så jäääävla skoj! :D

#7 - - LIENE:

sv: kul att du tycker så:D bara så du vet har jag satt igång tävlingen nu.

Upp