julafton närmar sig.

En sak jag inte gillar med julen är alla julkryddor/smaker. Pepparkakor, kanel, kardemumma och sådant. Saffran är sådär, lussebullar går att äta, men jag är inget större fan av bullar och mjuka kakor. Julclemeniter eller vad det heter är okej, men dom är inte godare än vanlig clementiner!Glögg är okså så jädrans gött. Med mandlar och russin. Annars är julen helt underbar.
Jag längtar så mycket till julafton! TOMTEN KOMMER. Dessutom är julen en sådan gemenskap. Mysigt.

Är det något ni inte gillar med julen?

Vanlig vardag | |
#1 - - ABSSOLUTAARNELA:

ja det är dom! verkligen!

men skit goa! :D

#2 - - mimmi & natta:

Hejsan!

Allt bra?

Ps. Fin blogg!

#3 - - CLIP:

haha, ja det var verkligen på tal om ingenting:)

tack så mycket, haha:)

#4 - - aw - gotlandstöis:

okej :D jo, fint med mig

#5 - - louise:

SVAR: det är helgrymt :) såg dom tidigare i somras på P&L festivalen ;D

#6 - - Jen:

tack desamma :)

#7 - - vickan:

Jul godis är gott speciellt mon mors fudge!

#8 - - LIENE:

sv: hehe visst gör det:)

men enligt mig kan man önska sig något när som helst, men man får vara försiktig med vad man önskar sig och verkligen tänka efter.



Jag längtar också efter julafton!

#9 - - Sandra:

Riktigt häftig blogg! :D

#10 - - isabell:

Ja, hur är det med dej då :) ?

#11 - - Linnéa:

Jag gillar inte att folk måste ha sån himla julstress...! Allt behövs inte göras dagen innan julafton, var ute i god tid! Jag köpte ju alla mina julklappar för 1,5 vecka sen :D

#12 - - CLIP:

jag äääääälskar lussebullar=)

#13 - - Linnéa:

Tackar, det ska jag allt försöka ha :))

#14 - - CLIP:

saffran. UTAN russin!;)

#15 - - Sabina:

Jag personligen älskar julen, och det känns ju gott när man öppnat sina klappar! Härligt säger jag bara.



Puss o Kram

#16 - - felicia - hello kitty <3:

jag älskar julen,

men hatar slalom :(<3

#17 - - Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ:

mm ;) dagens fråga : tycker du rätt person vann idol? :)

kram

#18 - - ABSSOLUTAARNELA:

haha ;D

#19 - - Anonym:

hoppas du får en trevlig lucia! :)

#20 - - CLIP:

men inte glögg, usch, usch=)

#21 - - aw - gotlandstöis:

hur är de idag? :D

#22 - - felicia - hello kitty <3:

hihi,

alla i min klass åker :(

men jag suger på det!

Och detta är nått som jag mår dåligt av!

jah brukar inte åka slalom,

har inte åktpå 5 år..

när jag var liten var jag proffs men nu..

nu är jag ingenting, jag vill inte heller vara udda :(<3

#23 - - LIENE:

sv: ja tur det:)

#24 - - MS | › Michael Jackson ♥:

RE: hehe :) vad gör du då?

#25 - - sooffs ♥:

förlåt att jag svarar så sent, har haft fullt upp!

hur är det med dig idag? kram !

#26 - - jen:

jag gillar itne julmaten :P

Upp