JAG SKA MOSA DOM!

Jag börjar bli sjuk vid en olämplig tid. Jag vill inte bli sjuk, men jag känner att jag har några baciller i kroppen. Min hals gör ont och jag fryser som en get. En kall isbit.
Min pappa har bärt på de sjukliga, äckliga, farliga bacillerna. Attans rackare säger jag bara.

ÅH!
Jag får la börja tvinga i mig te.
Ha det göttmos!

Runt omkring | |
#1 - - Joana:

heheh ok:)

#2 - - Julia:

ojoj, ja det låter inte så sönt! fin blogg! kika gärna in och lämna en kommentar. kramizar!

#3 - - Celine's Blogg:

krya på dig :)



sv; haha :)

#4 - - Tiiradam (film & foto):

Joorå det är bara bra =)

Så jäkla skönt med jullov! =)

#5 - - Anonym:

vad roligt att du vill vara med :D haft en bra dag so far? :D

#6 - - Malin:

fin blogg ;) Kramar :P

#7 - - Celine's Blogg:

sv; det låter bra :D

Upp