3 advent.

Eftersom det är Lucia idag så har jag och mina syskon bakat pepparkakor. Dom blev fina, dessutom behöver mina syskon äta lite mer pepparkakor så att dom blir snällare nu till jul. Tomten ger trotsallt bara klappar till snälla barn.

Sedan efter pepparkaksbakningen har jag chillat lite med Jessica, Ponken & Maja. Jag är ganska trött nu och jag gäspar minst 1 gång/halvtimmen. Seg som en snigel är jag. Borde gå och lägga mig tidigt, men jag brukar bli piggare framimot sena kvällen. Hm.

& sedan är det bara 5 dagar kvar till avslutningen. Dagen då vi får gå hem från skolan med ett välförtjänt jullov.
Tack & lov.

Vanlig vardag | |
#1 - - Jessica:

tihi, härliga jul lov!

hihi det var kul idag (A).

#2 - - ViktoriaPettersson:

Du vet det där med att jonte och Jessica är ihop. Det känns samma sak som när han var i hop med Nelly. Men ja, kanske bara sitter i mitt huvud. Jessica är ju inte Nelly.

#3 - - viktoria:

det är verkligen inte roligt :O

#4 - - louise:

SVAR: haha ja :D

#5 - - isabell:

låter bra.

jo med mej äre toppen =D

#6 - - Sofia:

haha ja-. :)

#7 - - LISA MARKLUND:

hejhej, vad gör du? :)

Chatt med mig ikväll föresten :)



Ha det bra :D

#8 - - LISA MARKLUND:

hejhej, vad gör du? :)

Chatt med mig ikväll föresten :)



Ha det bra :D

#9 - - Louise:

SVAR: hihi ja :)

jag har faktiskt inte sett ett enda avsnitt av andra avenyn, sen angelika dog :p haha!

så nu tittar jag på riverside istället, jonas bane (kim) är med där med :)

#10 - - isabell:

ahhaha ja som fan

#11 - - Sofia:

:D :D

#12 - - LIENE:

vad fin bild!

Upp