lunch

Lovisa har matematik. Jag och Vickan har redan haft vår matte idag.
Vi har lunch/hål till 13:45, då har vi idrott. Vår sista lektion, hurra. Skönt fasiken.
Ikväll ska jag, Vickan och Lovisa på bio. Beck - I stormens öga... Jag har längtat efter att få se den filmen.
Beck är så jädrans bra och så är det bara.

Vanlig vardag | |
#1 - - Anonym:

haha jag brukade alltid småskratta åt dom, så patetiskt:P jag städade mitt rum, inte jätteroligt kanske men behövligt, vad händer idag då?

#2 - - idda:

haha :P. Så hur är det med dig idag då? :)

#3 - - Ida:

Skogsmysig bild! =)

Kramkram

#4 - - Ida:

SV: Hihi, ja det gjorde det allt. ;)



Nu har jag lagt upp ett inlägg om vårens hetaste höstskor, lårhöga stövlar! Skriv mer än gärna vad du tycker och vad du väljer till hösten!

Kramkram

Upp