LA ink!

Godkväll alla söta.
Nu börjar LA ink, helt grymt allså!
Jag avgudar det pogrammet enprmt.
Suget efter tatueringar är stort nu,  tralala! Jag vill ha!

Brukar ni kolla på LA ink och har ni några egna tatueringar?
Vad och var isåfall?

Vanlig vardag | |
#1 - - Alexanadra:

sv; jag röstar på dig om du röstar på mig här (:

Nr. 5!

http://fridasfoto.webblogg.se/2009/august/viis-blogid-mida-saate-haaletada-fem-blogg.html#comment

#2 - - hanna!:

Härligt att höra ;D

Den har varit kanonbra! :)

#3 - - danni:

jag råkade rösta fel HAHAHAHAHA<3

#4 - - tove:

Jag röstade på dig :)

#5 - - Sabine - Utan dina andetag:

åh älskar la ink <3

jag har 2 tatueringar, en i svanken, texten "ab imo pectore" (= av hela mitt hjärta på latin) och en över revbenen, texten "nothing can break me" och lite snirklar å blommor. finns bilder i min kategori "bodyart"

#6 - - Anonym:

Jag har en fjäril på höften och på ryggen en blomma som skär igenom ett hjärta med vingar och så står det never look back under, det ska finnas bilder i bloggen i kategorien: Bilder av mig och andra

Jag älskar LA ink, jag har redan bestämt 5 till tatueringar, har du någon?

#7 - - tove:

Varsågod :)

Upp