jobbigt.

Jag är ensam hemma, ashärligt må jag säga.
Dagen som har gått har inte varit så bra.
Jag har skam-känsla nu, eller så. Ont i halsen också.
Oh, vad jag hatar detta!
usch,

Vanlig vardag | |
#1 - - Emma:

hihi :D jag kommer att besvara din fråga inom kort!

#2 - - Emma:

Om du vill vara med i Veckans blogg tävling,

printa din header (topp på bloggen) och skicka den tillsammans med ditt namn, ålder och blogg adress till *[email protected]*. Jag kan tyvärr inte printa längre med min dator för jag har för mkt så den kan krascha när som helst, därför ber jag dig att skicka bild till mig. Skulle uppskatta om du kunde göra det. Tack!

#3 - - felicia:

Okej , varför ? (;

#4 - - Felicia:

Sv: ajg spelar sism 3 sj? :)

#5 - - LIENE:

Hoppas det snart blir bättre!

#6 - - CLIP:

usch då! krya på dig=)

#7 - - vickan:

varför har du skam känslor?

#8 - - Sandra:

Har precis kommit hem så jag får se vad som händer :)

Har du haft en bra helg då? :)

#9 - - Natalie:

Okej :)

Tänkte säga att du skriver fel adress när du kommenterar! :)

#10 - - CLIP:

skönt att vara hemma själv, hehe=)

#11 - - Felicia:

Sv: oejj :)

#12 - - CLIP:

haha jaså! men det var skönt så länge det varade=)

Upp