treg

Tjaaa

Riktigt jobbigt o stiga upp idag vill jag lova, fyfan för skolan! Asså, den behöver ju inte börja så tidigt, men visserligen så skulle vi ju gå längre, typ till ah vet inte >.< men fan. Mm, slapp iaf en halv lektion idag, eller ah Gert kom typ 25 minuter försent, eller a typ nått sånt. Eh, brabrabra, men sen så när det hade gått 15 minuter så får man egnetligen gå o så, man behöver ju inte ha lektionen, men så bah nån korkad sa till Wivica - Var är Gert o så blablabla, fan tarey. Så hon ringde typ nån, haha. Gert satt o drack kaffe, han trodde att vi började en timme senare, härligt Gert. Forsätt så!  Men sen så kom han o vi va tvugna att ha den där fuckade engelskalektionen xD Bajs på tråkiga lektioner..... Lol.
Efter skolan hängde jag med Vickan hem <3 Vi satt o lyssnade på musik, spelade GH2, eh jag förlora. Asså, jag är inte dålig på det, men Vickan är ytterst lite bättre än mig, haha ^^ Sen så åt vi typ " Jätte Salta" & muffins, fett goda muffins du hade bakat Vp! <3333
Nu så vet jag inte vad jag ska göra, nått förslag?
Äsh, jag kommer säkert på nått.

Skepp0hoj <3

/ Martina

Vanlig vardag | |
Upp