SNÄLLA


Hoppas att du läser detta, M.E.
Asså, jag orkar inte mer. Jag vet inte äns vad som har hänt eller jo jag kan ana. Du kan la snacka med mig så jag vet .Du kan nog inte fatta hur jobbigt det är varje dag väntar jag ett svar från dig, antingen Bdb, sms eller nått dylikt. Blockat mig på msn eller gjort en ny har hon troligtvis också gjort, men vafan SÄG NÅTT!
Annars är du feg, jag försöker iaf. Jag vill inte att vår vänskap ska ta slut, för vi hade jävligt kul tsm. Hoppas du vet det nu.
- jag älskar dej fortfarande, maaaE.

& samma sak gäller J.O, jag kan inte hjälpa att vi har tappat kontakten. Det är så mkt som har hänt o allt har blivit fel, vi är trots allt kusiner. Jag vet knappt nånting, förutom det som hände i våras. Det va otroligt hemskt och jag får hemska bilder från dom dagarna. Jag tror att du vet om det, annars kan du ju fråga din mamma, hon vet.  Snälla, kan inte allt bli som förut, du vet KB, hhaha , det va verkligen kul.
- Jag älskar dej, Penny.

Vanlig vardag | |
Upp