BESTiiSAR <3

Tjah =)

Skoldagen ida va skitseg o tråkig. Asså, bah fyfabien. Mm, dessutom va Lovisa sjuk idag så ;( TRÅKIGt, synd om henne <33333333333 fast hon kanske kommer imon! Lala ^^ Oh idag har jag varit med skönaste Viktoria, fett kul =)
först va vi hemma hos henne o käka o klädde om våra fysik o biologiböcker med plastfolie o vanligt ritpapper, så jävla fränt blev det ;> haha, sen så målade jag naglarna orange o grön ;> fintfint, hööh <3 ^^xD
Oså gjorde vi en dans till en helt sjuk rolig låt -  http://www.youtube.com/watch?v=y7yRElF_i44 SKITKUl, jag lovar ;)
Aah, sen så gick vi ut o flummade oss, haha. Vi skulle ta äpplen men vi va så korta så vi fick ta en bänkt typ, o den blev nästan helt pajj ;> hooh xD sen så toalettpapper överallt o aaaaaaa massa. Helt jävla kul vare, ;> jag älskar dej Vickan.  <3 Lovisa, Viktoria o Martina = bestisar, iiih <3 Puss på det. Ah, sen drog jag hem vid 19:30 eller nått sånt.
oh nu här hemma har jag inte gjort så mkt, ska sova nu. skola imon, fyfan den kan bah dra åt skogen. <,>

Snussa gott alla ;> <3
/ Martina.

Vanlig vardag | |
Upp